Menu
Your Cart

הפלגות דייג בתל אביב

כיאה לעיר ללא הפסקה אשר מעניקה למבקרים בה אינספור אפשרויות בילוי, זוכות בשנים האחרונות הפלגות דייג בתל אביב לתור זהב של ממש. הרשו לנו להזמין אתכם לצאת למסע שכולו חוויה אחת גדולה על טהרת הים והטבע 

 

אין צורך להכביר במילים על העיר תל אביב הטומנת בחובה אינספור אפשרויות בילוי ופנאי הן עבור תושביה והן עבור המבקרים בה בכל ימות השנה. כיאה לעיר הממתגת את עצמה ''כעיר ללא הפסקה'' אכן תוכלו למצוא בה מכל הבא ליד, בדגש על אטרקציות מהנות מכל הסוגים והמינים. אחת מהן מתרכזת בנמל תל אביב או נמל יפו הסמוך, שם תוכלו לעצור את שגרת היום-יום השוחקת, ולצאת למסע שלם וחווייתי תוך התמזגות מושלמת עם הים התיכון.

 

אז מה הן בעצם הפלגות דייג בתל אביב? פעילות שוברת שגרה במהלכה תזכו אתם והיקרים לכם להפלגה ללב ים, תוך היכרות עם שיטות דייג מתוחכמות. מדובר למעשה בהפלגה ייעודית שמאפשרת לחובבי הדייג באשר הם להגשים את כל מאווייהם. במקום להסתפק בעמדת דייג סטנדרטית ומאולתרת על גבי המזח ''ולבזבז'' שעות ארוכות לעיתים ללא מעש, באמצעות הפלגת דייג ניתן למקסם את יכולות הדייג שלכם במסגרת אטרקציה מרתקת שתותיר אתכם נרגשים לכל אורכה.   

 

מפליגים ונהנים


בין אם אתם דייגים מנוסים שצברו קילומטרז' רב שנים בים, או לחילופין גם אם אלו הצעדים הראשונים שלכם כדייגים מתחילים, הרי שהפלגת דייג צפויה לענות על הציפיות שלכם. הסיבה: אפשרות לחרוג ממנהגי הדייג המקובלים תוך יציאה להפלגה חווייתית המשלבת בתוכה ערך מוסף.

 

יחד עם צוות המדריכים המקצועי של ''עולם השייט'' תתנסו בטכניקות דייג משודרגות, היכרות עם סוגי הדגים השונים בים התיכון לצד תובנות שונות ומרתקות במיוחד. בנוסף, ראוי לציין כי לאור מזג האוויר הנוח המאפיין את ישראל בכלל ומישור החוף בפרט, ניתן לצאת להפלגת דייג בתל אביב ברוב ימות השנה.

 

אז למי מתאימות הפלגות דייג? ל-כ-ו-ל-ם. החל מאירועים משפחתיים מצומצמים, מפגשי גיבוש לקבוצות וארגונים, מסיבות רווקים/רווקות, זמן איכות בין הורים וילדיהם והיד עוד נטויה. 


כי מגיע לכם להתרגש


אנו מצויים בעידן בו סף הריגוש שלנו עולה בקצב מתמיד, במסגרתו אטרקציות ואתגרים שבעבר סימרו את שערותינו, הפכו כיום לעניין שבשגרה. בדיוק מסיבה זו משמשות הפלגות דייג בתל אביב כפעילות מנצחת, כזו שלא ניתן להישאר אדישים אליה.

 

במהלך הפלגות דייג היוצאות מתל אביב תוכלו להתרחק ולו לכמה שעות מההמולה והקצב הבלתי נגמר של העיר הגדולה, ולהתבונן בה מרחוק בפרספקטיבה אחרת. מדובר אפוא בחוויה נפשית חזקה במיוחד, אותה רבים מגדירים כאפשרות לניקוי הראש ממחשבות טורדניות והטענת הגוף והנפש באנרגיות מחודשות.

 

זוהי הזדמנות ליהנות גם לצד חוויית הדייג גם מזמן איכות עם בני המשפחה והחברים. כשהים סובב אתכם מכל כיוון לצד אווירה משוחררת, תוכלו לחזק את מערכות היחסים וליהנות מכמה שעות של פסק זמן איכותי שיאפשר לכם להשלים פערים ולהכיר האחד את השני טוב יותר.

 

חוויה מרגשת נוספת לה זכאים המשתתפים בהפלגות דייג בתל אביב מקורה באפשרות להגשים חלום ולהפוך לסקיפרים בעצמכם ליום אחד. תוכלו להשיט במו ידיכם את הספינה ולהתנסות ''על רטוב'' תוך היכרות עם חוקי הדרכים בים, לאחוז בהגה הספינה ולהרגיש חופש אמיתי מהו.

 

אם גם אתם מבקשים להעניק לכם וליקרים לכם חוויה בלתי נשכחת שתצליח להרטיט את ליבם, אנו ממליצים לכם להצטרף אלינו להפלגות דייג מעוררות חושים שצפויות להעניק לכם חוויה עוצמתית ומרגשת. אז, שנצא לדרך?